Vertraging door drukte in (web)winkel
person Door: ( Auteur ) Hélène Melis , calendar_today Geplaatst op:Sinds de uitbraak van het Corona-virus in Nederland zijn wij geconfronteerd met een enorme toename van bezoekers in de fysieke winkel en zeker ook in de webwinkel. Allereerst willen we al onze klanten uiteraard bedanken voor het vertrouwen in onze (web)winkel. De enorme toestroom heeft ook een keerzijde, want we moeten sindsdien alle mogelijke moeite doen om onze klanten goed en tijdig te helpen. Daarbij speelt nog als extra probleem dat tal van producten bij diverse leveranciers niet of beperkt leverbaar zijn. Er is bijvoorbeeld een enorme vraag naar Vitamine C en van tal van merken zijn er momenteel geen voorraden meer voor handen, niet bij ons in de winkel, maar ook niet bij de groothandels en ook niet bij de (eind)leveranciers zelf. We hebben eind vorige week al aangegeven dat daardoor enige vertraging in bestellingen niet te voorkomen is.
Levertijd
Waar we normaal gesproken een leveringstermijn van 1 à 2 werkdagen hanteren, is dat in deze situatie soms 1 à 2 werkdagen extra. We hopen op uw begrip daarvoor en laten we hopen dat we van lieverlee weer in een iets rustiger vaarwater terecht gaan komen. Mocht u om dringende redenen echt met spoed iets nodig hebben, neem dan s.v.p. per mail of telefoon contact met ons op en dan zullen wij bekijken wat er in onze mogelijkheden ligt om u zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn.
Stel een vraag
En wij beantwoorden die zo snel mogelijk!
Bedankt voor uw reactie, deze is goed aangekomen! Deze wordt eerst door onze redactie gecontroleerd voordat deze gepubliceerd wordt.