FAQ

1. Zijn de prijzen bij de producten inclusief BTW?
Ja, alle prijzen op de website zijn inclusief BTW.

2. Hebben jullie ook een fysieke winkel?
Ja, Broeders Gezondheidswinkel bestaat uit een fysieke en online winkel. U kunt dus ons tijdens openingstijden van de fysieke winkel dus altijd benaderen met vragen. Dit kan uiteraard telefonisch, maar u kunt ook gewoon langskomen.

3. Wat is de levertijd van een bestelling?
Zodra uw bestelling compleet is, wordt uw bestelling zo spoedig mogelijk verzonden. Daarbij gelden de volgende spelregels:

  • Indien het door u bestelde product op voorraad is in onze winkel èn uw bestelling voor 14.00 uur bij ons binnen is, doen wij onze uiterste best om uw bestelling diezelfde dag te versturen en ontvangt u de volgende dag uw bestelling op uw thuis- of afleveradres.
  • Indien het door u bestelde product niet op voorraad is in onze winkel, bestellen wij op onze beurt het product bij één van de groothandels. Als het product daar op voorraad is, ontvangen wij dat de volgende dag en zullen wij uw bestelling diezelfde dag versturen, zodat u de dag daarna uw bestelling op uw thuis- of afleveradres ontvangt.
  • Indien het door u bestelde product niet op voorraad is in onze winkel en ook niet op voorraad is bij de groothandel, dan zullen wij u informeren over de mogelijke leveringstermijn. Indien deze leveringstermijn voor u niet wenselijk is, heeft u altijd de mogelijkheid om uw bestelling te annuleren en zullen wij het betaalde bedrag terugstorten op uw bankrekening.

4. Binnen hoeveel dagen kan ik een artikel ruilen of retourneren?
U heeft het recht om uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden aan ons te retourneren. U dient daarvoor gebruik maken van het retourformulier.

5. Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Uw gegevens worden enkel door Broeders Gezondheidswinkel gebruikt om de bestelling zo gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Uw gegevens zullen nooit worden verstrekt aan derden en zal ook door Broeders Gezondheidswinkel nooit worden misbruikt.  

6. Wat zijn de voordelen van een account aanmaken?
Het aanmaken van een account heeft vele voordelen. Elke euro die u besteedt bij Broeders Gezondheidswinkel levert een spaarpunt op. Bij 100 spaarpunten ontvangt u vijf euro korting op uw volgende bestelling. Naast deze spaaracties zijn er nog vele andere voordelen, zoals bijvoorbeeld het kunnen inzien van uw ordergeschiedenis.

7. Hoe kan ik een fout op de site doorgeven?
Foutjes zijn snel gemaakt, ook bij ons. Gelieve dit door te geven in een mailtje naar: klantenservice@broedersgezondheidswinkel.be

8. Waar kan ik een klacht indienen?
Eventuele klachten kunnen in een mail gestuurd worden naar: klantenservice@broedersgezondheidswinkel.be

9. Hoe kan ik mijn aanmelden voor de nieuwsbrief van Broeders Gezondheidswinkel?
Rechts onderin op de pagina staat een balk waar u uw mailadres in kunt vullen en uzelf direct in kunt schrijven voor de nieuwsbrief. Dit kan tevens ook via ‘mijn account’, onder het kopje ‘nieuwsbrieven’.

10. Welke betaalmogelijkheden zijn er bij Broeders Gezondheidswinkel?
Broeders Gezondheidswinkel biedt de volgende betaalmogelijkheden:


  • Mister Cash,
  • Visa of Mastercard,
  • PayPal,
  • Sofortbanking,
  • Bankoverboeking,

11. Kan ik het product op een ander adres af laten leveren?
Bij Broeders Gezondheidswinkel is het mogelijk uw producten op een ander adres af te laten leveren. Dit is gemakkelijk aan te geven op de bestelling pagina.